Mit gondolsz, mennyi időt töltenek az emberek egy nap a social media felületein? Kíváncsiak lennénk, Te tudod, mennyi időt vesz el a napodból, amikor beszippant a közösségi háló?

Képzeld, egy 2019-ben végzet kutatás szerint egy nap alatt az emberek átlagosan 2 óra 23 percet töltenek el a saját közösségi felületeiken. A Facebookon 58 percet, míg az Instagramon 53 percet.

Napjainkban a fiatalabb és az idősebb generációs is napi szinten használja a Facebookot és/vagy az Instagramot. Facebook-oznak a buszmegállóban, villamoson, iskolában és otthon a TV előtt ülve is. Évről évre egyre több időt töltenek a felhasználók a social media felületein. Adatokkal alátámasztva ez annyit jelent, hogy míg 2012-ben az emberek napi 1:30 percet töltöttek a közösségi médiában, addig 2019-ben már 2:23 percet. 7 év alatt majdnem napi 1 órával több időt jelent.

…és, hogy ez mit is jelent marketing szempontból?

Ott legyünk ahol a potenciális vásárlók vannak!!! Tehát a social media felületein, de főként az Instagramon és a Facebookon.

Jelenleg ez az egyik legkézenfekvőbb „eszköz” melynek segítségével megtalálhatod a potenciális célközönséged, a legegyszerűbben és leghatékonyabb módon kommunikálhatsz velük és a nap bármely szakaszában kezdeményezhetsz interakciót.

Használd ki a social media adta lehetőségeket, alkalmazd minél specifikusabban és professzinálisabban!

A közösségi média marketing(Social Media Marketing) célja, hogy a Facebook, Instagram és más platformok segítségével növeljük a keresletet egy-egy cég terméke vagy szolgáltatása iránt.

A közösségi médiában számtalan lehetőség rejlik: növelhetjük a cég honlapjának a forgalmát egy-egy jól célzott Facebook hirdetés segítségével, vagy élő kapcsolatot alakíthatunk ki a vásárlókkal oldalkezelés keretében. Elérhetőek olyan szolgáltatások is, amelyek segítségével telefonhívásra ösztönözhetjük a fogyasztókat, vagy feliratkozókat szerezhetünk egy e-mail marketing listára.

Amiben mi segíteni tudunk neked…Amiben mi segíteni tudunk neked…Amiben mi segíteni tudunk neked…

MARKETING STRATÉGIA KIDOLGOZÁSA
HÍRDETÉSKREATÍVOK KÉSZÍTÉSE, MELYEK HŰEN TÜKRÖZIK A FELÉPÍTENI KÍVÁNT, VAGY ESETLEG MÁR MEGLÉVŐ BRANDEDET.
INSTAGRAM, FACEBOOK MENEDZSELÉSE.
FOLYAMATOS KIÉRTÉKELÉSEK ÉS MONITOROZÁSOK. CÉLKÖZÖNSÉGED VISSZAJELZÉSEINEK ÉS IGÉNYEINEK FELDOLGOZÁSA.
Célközönséged felkutatása, akik szolgáltatásod és/vagy terméked iránt érdeklődnek.
Katalógus feed, sales funnel, dinamikus remarketing, konverzió követés, A/B teszt…

FACEBOOK OLDAL KEZELÉS

Márkád Facebook stratégiájának kialakítása után elkezdjük a Facebook oldalad kezelését. Ebben a stratégiában elemezzük a célközönséged, vizsgáljuk a konkurenciát és felépítjük azt a tartalomstratégiát, ami majd megfelelően fog képviselni az Facebook közönsége előtt. Minden esetben foglalkozunk a posztok kiemelésével, azaz elősegítjük, hogy minél több releváns felhasználó lépjen kapcsolatba a Facebook oldaladdal.

A Facebook oldal kezelés az alábbiakat tartalmazza:

  • Vállalkozásodról szóló információk feltöltése, frissítése
  • Posztok megírása a stratégia alapján
  • Posztok közzététele
  • Tartalmak, kreatívok készítése
  • Posztok népszerűsítése
  • Eredmények monitorizálása
  • Folyamatos optimalizálás

INSTAGRAM OLDAL KEZELÉS

Az Instagram oldalad kiváló eszköz lehet arra, hogy a márkád köré egy megfelelő közzösséget építs ki. Az Instagram oldal kezelés során egy stratégia segítségével kezeljük az oldalad. Meghatározzuk a posztok gyakoriságát, mind a feed és mind az Instagram Stories esetében is. Teljesen mértékben kialakítjuk a márkahű kommunikációhoz szükséges arculatot.


Az Instagram oldal kezelés az alábbiakat tartalmazza:

  • Fiók arculatának kialakítása (highlights, profikép, instagram bio)
  • Instagram bejegyzések elkészítése
  • Hashtagek kutatása és alkalmazása
  • Tartalmak, kreatívok készítése
  • Posztok népszerűsítése
  • Eredmények mérése, elemzése
  • Folyamatos optimalizálás

Ez igen! Kérem az ajánlatom!